Services
Het landschap van de advocatuur is de laatste decennia grondig gewijzigd, met nieuwe wendbare concurrenten en nieuwe uitdagingen en kansen in de markt.
Onze samenwerking startte in 2000 en tot op vandaag helpen we GSJ advocaten om zich verder te ontwikkelen door hun nieuwe merkidentiteit uit te breiden en zich te onderscheiden van de andere grote advocatenkantoren in Vlaanderen en Brussel. Het is een lopend project waarbij de focus ligt op de werking binnen GSJ en haar B2B doelpubliek.
GSJ was het eerste advocatenkantoor in Vlaanderen dat een huisstijl liet ontwerpen. In 2000 ontwikkelden we het concept voor hun identiteit met een grafische huisstijl. Het logo hield reeds 20 jaar stand en doet dat nu — in gewijzigde vorm — nog steeds. Aan het concept ‘Gedeelde kennis is dubbele kennis’ hebben we niets gewijzigd.
Bart Jacqmain | Advocaat vennoot, GSJ advocaten
De website die we bouwden voor GSJ advocaten biedt relevante inhoud aan die vertrekt vanuit de interesses en noden van de cliënt. Door de toegangspoorten ‘sectoren’ en ‘expertises’ komt iedereen snel tot zijn of haar gewenste informatie — Helping is the new selling.
De advocaten van GSJ zijn de belangrijkste schakels in de organisatie, ieder met zijn eigen persoonlijkheid en expertises. Het
zijn deze specialiteiten die wij als schakelelementen voor de website
hebben gebruikt. Zo is er een direct verband tussen de advocaat, zijn
expertises en de sector die hij vertegenwoordigt. Technisch
gezien zijn al deze kenmerken aan elkaar gekoppeld. Dit
maakt het mogelijk om de grote hoeveelheid informatie die de site bevat
automatisch te filteren zodat alleen de relevante inhoud aan de
bezoeker wordt gepresenteerd. Is een bezoeker geïnteresseerd in de
sector ‘onderwijs’? Dan worden alle relevante expertises,
nieuwsberichten en het desbetreffende advocaten-team automatisch
gecombineerd in een overzichtelijke sectorpagina.
Strategie
Design
Ontwikkeling
Content